Torsdagen den dagen innan skolavslutningen.

Har precis lagt mig i min gosiga säng. Denna dagen är ju helt underbar. Hur skönt är det inte att gå och lägga sig och inse att detta är sista dagen på denna terminen, det är sista kvällen som jag behöver tänka på att ställa klockan det är bara SÅÅ skönt. vänner..
Smsar med en vän och pratar om julklappar, det är så svårt. Vad köper man till någon som har allt liksom?
En annan väldigt bra vän har jag fikat med idag, det är så skönt att prata om allt. Tack <3
En trejde vän, en kusin och en syster har jag ätit lunch med idag. Vännen har lyckats skada sin fot, icke bra! :( Fast kul var det när du ringde för att berätta det.
Det har hänt mycket idag och imorgon kommer den efterlängtade skolavslutningen. En söt flicka åker imorgon bitti för att träffa sin älskade och saknade pojke. Det kommer bli så mysigt, hoppas du har mycket att berätta när du kommer hem (:
Efter skolavslutningen blir det en massa prat och en massa mys med bästa du, <3

Jag får ju inte glömma att jag och J slog ihop våra kloka huvud idag och lyckdes komma treja i en frågesport, haha.

Det händer mycket nu fram över. Men som jag och min julfika kompis pratade om idag så ska vi inte bestämma för mycket utan vi ska njuta av att vara lediga. Trotts det så har jag en överraskning som väntar på söndag, Josefine börjar bli nervös haha. Du är söt! <3

Kommentarer
Postat av: Sophia

Så härligt att läsa om ett inlägg det är massa positiva saker! ge mig lite av din tur <3 puss

2009-12-18 @ 07:02:56
Postat av: Carro

Haha, foten ja... Säger inte mer, det lämnar jag till lyssnarna, det klarar de ganska bra, att kommentera vad som hänt och hur klantig jag är!

Ja, på Söndag smäller det!!!:D<333

2009-12-18 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0