Fest i Falsterbo

Nu har jag kommit hem från höllviken, det var riktgit najs att få träffa Carolina igen. En och en halv vecka är ändå ganska så¨läng tid när man har träffats typ alltid inna, men nu är hon äntligen hemma och igår for jag till henne efter jobb.
Vi fixade oss och fixade maten sen åkte vi vidare till Falserbo där vi var på fest hos Viola.
Och vi hade fruktansvärt roligt. Heeeela kvällen.
Tack så jätte mycket för att vi fick komma.
Där var också lite människor som jag inte har träffat på flera år, det var rätt roligt att träffa dom med. Och även en del nya männsikor. Underbart!

Imorgon är det dags för att köpa dator, me love!
Idag ska jag jobba, Josefin kommer till mig och ska prata med mig, tack!

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: JULIA, nummer13

har ett personligt meddelenade till dig på min blogg... :( HAHAHA ! MOHAH MOHAHA

2009-07-17 @ 21:08:55
URL: http://juliacasspe.blogg.se/
Postat av: julia

HAHAH, fan i love it ;)

2009-07-17 @ 21:35:08
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0