Lördag, 60års fest!

Idag är det äntligen Lördag och jag är ledig. Vakande vid halv 11, låg och läste min Twilight bok. Har inte riktgit kommit in i den än, kanske är det för att jag har så höga förväntningar på den. Syrran har precis läst den och älskar verkligen den. Men det är rätt så svårt att läsa en bok som man har sett filmen ett antal gånger innan..
Men jag hoppas att den är så bra som syrra säger.
Snart åker vi, och jag måste börja packa, det ska bli så underbart att komma i väg med familjen, bästa vän och min älskling.
Men först idag blir det 60 års fest för moster, var i stan i går och köpte mig en ny klänning. Jäätte fiin.
Nu måste jag bara bestämma mig för vad jag ska ha för skor. Klänningen är svart med färgade mönster på, så igår målade jag naglarna svarta, tror att det kan blir riktgit snyggt.

Sophia, nu tycker jag att du har varit borta länge. Kom hem vet jag :)
Rebecca, är i Grekland nu och njuter. Du får komma hem så jag får höra allt om resan :)

Idag ska jag gå en promenad med Linnea, har saknat henne och det ska blir riktgit roligt att träffas igen.
Hoppas en dag blir bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0