orienterat.

Idag har vi då orienterat, haha.
Allt började bra, Carolina kom till mig, jag fixade min macka och pappa körde oss.
Men när vi väl kom till skogen så började jag och Carolina med att gå fel, tummen upp.
Vi lyckades också hitta fel stationer, så vi tog stationer som inte ens tillhörde vår skola, mycket bra jobbat.
Sen hittade vi fler från vår skola, så tillsammans kunde vi reda ut allt detta.
När allt var slut så gick vi 2 km för att komma till bussen, där vi fick vänta i 20 min.
Väl på bussen och inne i stan så träffade vi Mathias.
Sen har vi bara gått runt, jag har hittat ett par skor, snygga.
Och så har vi ätit glass.
Nu ska jag fixa sig och sen blir det student.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0