2/5 - 3/5

                                                                                                      

Lördag 2/5-09
igår var det Dop, för lille simon som lyckades somna i krykan awe!
Träffade alla kusiner, och släkten, åt god mat och sen bar det hem. När vi kom hem kom Söta Carolina och Söta Linnea hit och fikade med oss, NI ÄR BÄST <3
vi satt och kollade in bloggar medans Robin & Alex kollade på någon film, yeah!
På kvällen / Natten såg jag och Robin en sjukt bra film, kommer double jepordy(?), tror jag att den hette.

Söndag 3/5-09
Idag har jag inte gjort så mycket, Ska snart åka till mina kusiner tror jag, mys!
Var tog sommaren vägen? Blir ju deppig av att kolla på hur vädret i veckan ska bli,
MEN denna veckan åker ju jag och Carolina till Stockholm, YEAH!

Sen är det bara en vecka till jag fyller år, underbart 15/5

Hoppas ni har haft en bra helg som jag, wiie!
Kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Det e min trollunge som va trött...hehe....=)

Kul o träffas får träffas o snacka mer en annan dag , det va mkt runt om i lördags =) Kram

2009-05-05 @ 12:46:15
Postat av: carolina

DU ÄR BÄST <3

2009-05-09 @ 11:46:17
URL: http://somethingvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0