Firad av gullungarna <3




I Fredags fyllde jag och syrran år och vi firades ordentligt av Robin och hans pappa + jeanette, och av Alex och hans familj, Så jäkla roligt. Fick en ordentlig dans med Krister, haha tummen upp!
Kvällen var jätte mysig synd att jag inte kunde vara uppe så länge, dagen efter på Lördagen var jag uppe vid 7,
skulle började jobba, jobbade på Clara, och andreas och Robin kom förbo, alltid lika roligt att jobba när folk kommer som jag känner (:
När jag kom hem hjälpte jag till lite med firandet till kvällen, sen soov jag ÄNTLIGEN!

Fixade mig och vid halv sju kom folket, såå roligt jag har haft,
Dansandet med folket, glädjen, skrattet, maten och tältet. helt underbart!

Jag är så glad för alla er som kunde komma, det var verkligen jätte uppskattat!
Ni är så gulliga.
Festen häll på ganska så länge, tyckte jag som var skit trött.

I Söndags var det väl lite segt att komma upp måste jag erkänna, eller hur älskling?
Gjorde inte alls mycket, städade efter alla, och pluggde det som gick att plugga :)

Min helg har varit helt toppen!
Nu är det Tisdag och jag är ledig Ons, Tors och fre helt underbart.
Livet leker
Tack john för ditt fina tal :)
Tack för alla fina presenter.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0