Inte Sthlm :(

Sitter i skolan nu väntar på att klockan kan bli kvart i 3 sp jag kan åka och klippa mig :),
idag har jag äntligen gjort klart alla engelska nationella. så skönt!
Dessa var inte så svåra som jag trodde att de skulle vara.

Fick reda på att det inte bli stockholm i helgen, så jäkla tråkigt. Bara för att det är för dyrt.
Jag och Carolina som hade sett fram i mot det, fan!
Även fast vi skulle åka med skolan, så hade vi ändå har sååå roligt.  MEN NEJ!

Blir så lack!

jag och Carolina har istället bestämmt oss för att gå på bio imorgon ! :)
Sen måste vi göra vår engelska som vi skulle ha gjort på tåget.

/ Josefine 

Kommentarer
Postat av: Äckel Alexandra

Vilken film ska ni se? :D

kan jag kanske följa med? (A)

2009-05-07 @ 14:57:42
Postat av: Maria

Svar: Vissa människor begriper man sig inte på ibland :/

2009-05-07 @ 22:52:11
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Fin blogg!! Ses nån dag kram

2009-05-09 @ 13:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0