Jobb helg

Denna långhelgen har nästan bara bestått av jobb, eller ja kanske inte bara av jobb, utan av tidiga morgnar.
i Onsdags jobbade jag och sen pkte jag till Carolina, så sjukt mysigt och så roligt. Planerat lite inför sommaren.  Och lärt oss en ny lag, eller hur Carolina.
Sen i Torsdags var jag uppe tidigt, för att jag skulle spela cup, så riktigt roligt var det.
vi kom till Semifinal, obesegrade. Sen slog Staffanstorp ut oss, ush :(
På kvällen åkte vi till Brannefalk och var där ett bra tag.
Idag har jag först varit med Alexandra och hjälpt till på en cup, sen åkte jag hem ch sov en halv timme med min älskling, sen gick jag til maxi och började med mina bär, så roligt! :)
Nu ikväll är det talang och imorgon ska jag och Carolina passa bar n och så ska jag jobba, wiie!

Älskar dig Robin <3
/ Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0