kärleken till dig.



Kärlek är så viktigt, i mitt liv och i andras liv,
kärlek är någonting som människor kämpar för varje dag,
för en del går det bra för andra går det sämre.
Men kärlek är något som vi söker oss till ändå,
även om det går bra eller inte.

Jag tror att alla tjejers dröm är att någongång få somna på killen bröst,
att få vakna till de fina orden " du är så söt",
eller att förändra dagen med de fina orden " jag älskar dig".

Kommer ihåg första gången jag skrev puss till dig på sms,
minns första gången jag vågade säga att jag älskar dig framför dig,
kommer ihåg hur jag kände att jag blev röd i huvudet, att hjärtat tog ett extra
hopp, i väntan om du skulle säga det tillsammans.
Detta är min dröm

Det finns så mycket mer som är kärlek,
det är liksom mer än orden " jag älskar dig"
kärlek är varje gång du tar på mig,
varje gång vi skrattar tillsammans, så önskar jag att någon spelar in det så jag kan
kolla på det varje gång livet inte går som jag vill.
Önskan

Motgångar är svåra att ta när man tänker att kärlek hela tiden ska vara underbart,
och visst det är väl det man önskar. Men hur underbart är det inte när man inser
att man blir vänner igen? eller när man kan krama om varandra utan att säga
någonting.
Det är kärlek

Imorgon är det vår dag, det är en lång tid.
och det finns mycket som vi har gjort, som inte går att beskriva i ord.
Så mycket som bara du och jag förstår.
Jag vill att bara du och jag ska förstå det,

Jag älskar dig Robin,
alla motgångar och medgångar ska vi klara! <3

Kommentarer
Postat av: Louise

UEE!!

skoja tuttigt, Robin ska vara stolt att han har dig! :D <3

2009-05-13 @ 18:32:06
URL: http://lolouiise.blogg.se/
Postat av: Robin

Vi klarar allt älskling :) JAG älskar DIG<3

2009-05-13 @ 18:54:17
URL: http://Robinärbäst.nu/förevigt
Postat av: rebecca

såååååååå fint sagt :) <3 grattis <3

2009-05-14 @ 09:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0