stress, stress.



Denna långhelgen har bestått av väldigt mycket som jag skrev i bloggen tidigare.
Inte för att klaga men just nu är nog första gången i hela ettan som jag känner mig stressad,
Idag har jag varit i skolan, pluggat med uppdraget och skickat in vår labbraport, väldigt skönt,
nu när jag kom hem började jag lite smått städa mitt rum blev inte helt klar.
Måste plugga lite nu också, för på Torsdag ska jag, Lina och Rebecca spela drama (som redovisning),
Sen på fredagen ska våra skriftliga uppdrag vara inlämnade. Detta innebär att vi är så gott som lediga på Torsdag, så skönt. Behöver verkligen det!
Nästa vecka ska jag ha ett ganska så stort idrottsprov också, som jag måste började plugga på.
I helgen ska jag till Linnéa, och sen den 31 ska jag och louise firas av släkten. Ska även jobba på kvällen.
Nästa vecka jobbar jag på Måndag, viktigt att veta är att nästa vecka efter tisdag är jag klar med allt i skolan. På Tisdag, har jag idrotts prov sen ska mina söta kusin firas, på Onsdag ska jag till Paulines student, har även friluft dag, o sen fortsättr studenterna.
Det känns som att efter denna veckan kan jag sluta tänka på skolan, då är uppdraget inne, engelsk redovisningen till Onsdag är klar, dramat är färdigt och kvar har jag idrotten :)

Stress stress!
Tack Carolina & Robin för en mysig helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0