Framtid



Idag har jag varit i stan med bästa Carolina. har fixat student present och kollat på massa fina kläder :)
Det har varit en jätte bra idag. Mycket prat om midsommar, Vg förhoppningsvis i matte A, tyskan gick bra, engelskan gick bra och sommaren är snart här.

Varför lyckas jag alltid gråta till Grey´s anatomy?
varför är livet så orättvist, ingen förtjänar att bli sjuk, ingen förtjänar att må dåligt.
när jag ser sånt så uppskattar jag mitt liv, men jag vill göra allt för att personen i fråga
ska leva lyckligt. varje dag tänker människor på sin framtid om det gäller jobb, kärlek,
familj eller utseende. Framtid framtid framtid...
Ingen förtjänar att må dåligt, lycka är det bästa som finns.
Just nu tänker jag verkligen på alla som gör mig lycklig.
Ni är allt för mig <3


Kommentarer
Postat av: ellinoer

jag grät också :(<3

2009-05-27 @ 22:50:21
Postat av: Frida

Du är inte den enda som grät... Om Izie dör kommer jag fan storböla... :(

2009-05-28 @ 09:47:42
URL: http://fridafina.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Här är en till som fällde en tår i går till Greys...igår va ett sånt avsnitt där jag blev sur när det va slut...ville se MER!!!

Kram! Ses på söndag <3

2009-05-28 @ 10:46:11
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0