"Va dig själv"



Jag och Louise har precis kollat igenom ett par trailers från de kommande filmerna i sommar, haha.
Så roliga.

Det har varit en sisådär dag idag, själva dagen har varit bra men har funderat rätt mycket. Hur ser andra person mig? okej det låter fel, men hur upplevs man av andra personer, det hade varit roligt att veta.  Hur vill människor i omgivningen att man ska vara?
Måste man vara samma person nu som man var när man var liten?
Så många frågor som när jag tänker efter inte orkar ta reda på.
Jag vill liksom vara den personen som är mig själv.
Men det är inte alltid det lättaste att tänka "va dig själv", hur är jag?
Va dig själv?, hur beskriver man sig själv utifrån " va dig själv"?
Att jag reagerar på ett sätt ena gånen och ett annat en annan gång är det att vara sig själv?
Åh, nu har jag det gått en hel dag och jag har funderat, men inte kommit fram till ett direkt svar.
Orkar inte fundera på det längre.

Ska snart gå och lägga mig tänkte jag :)
/ Josefine


Kommentarer
Postat av: Jessica

Lilla gumman, du är så klok. Man KAN inte vara samma person som man var som liten, man utvecklas och förändra av allt man möter på vägen, eller hur?

Kram till dej! Vi ses snart!

2009-05-28 @ 15:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0