Tunisien - En resa jag aldrig glömmer.



Jag har precis kommit hem från en så obeskrivligt mysig och underbar semester med Robin. Sitter här i sommvan nu och försöker summera vår vecka, och känner en saknad när du inte sitter här bredvid mig. Det är mörkt ute och jag är van vid att sitta eller ligga i din famn och långsamt somna till dina fina ord. Det kändes som att vi verkligen behöver denna tiden tillsammans. Det är kvalitetstid på högnivå. Det har varit skönt att kunna gå med dig vid vattnets början av stranden titta på dig och känna precis som man känner. Jag är så glad över att ha dig.

Att vakna varje morgon (nästan) med att solen skiner genom den tjocka gradinen som täcker balkongdörren. Klockan var kvart över sju på morgonen första dagen då jag vaknade klar vaken och tog på mig min bikini och gick ut på balkongen för att sola med boken i högsta hugg. Det tog inte lång tid innan min söta älskling vaknade och vi var redo för en dag i det solhetta Tunisien.

Dagarna gick och vi bestämde oss för att gå ner och shoppa. Vilken tur att vi hittade den hamnen med de mysiga båtarna, affärerna och dig vid min sida.

Jag vet inte mer vad jag ska säga. Jag älskar dig Robin och jag vill och hoppas att det blir fler resor med dig. Din trygghet smittar av sig, <3

 

Kommentarer
Postat av: Malin

O vad mysigt ni verkar ha haft.... måste träffas nån dag! Kram

2009-10-02 @ 23:22:43
URL: http://mmcs.webblogg.se/
Postat av: rebecca

ååååh, det verkar ha varit sååå härligt :) förresten, fin ny design du har! vi får träffas ngn dag och prata om resan och ensam mamma söker-avsnitt :)<3

2009-10-06 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0