En låt, en helg och underbar tacksamhet.


Min bästa Carolina, <3
Jag har haft en så underbar helg. En helg som jag har kännt aldrig får ta slut. En helg fylld med Jobb, härliga människor, sms, kärlek och ta-det-lungt stunder.
I fredag var jag i stan med Söta Amanda, Carolina, Johanna och Robin. Köpte äntligen ett par leggins som jag han ha hela vintern både i feste tider och mys tider. I lördag var jag hemma hos Jelena och hade super roligt, mycket goda skratt som jag aldrig kommer att glömma, ni är underbara.

Sitter här på mitt rum med dun täcket om benen lyssnar på nä Bryan Adams sjunger heaven för mig. Känner verkligen hur hösten slänger sig i mot mig som en vind som stannar. Förkyldningen har kommit och mina 15 paket nädukar ligger bredvid mig beredda at rycka in.
Min tanke idag är att jag ska plugga. Har precis gjort klart min svenska. Får väl ta tag i Geografin och fek också.

Denna veckan och nästa kommer bara leka fram genom hösten och rätt som det är så sitter jag på ett flyg på väg till sommaren. Jag känner att jag har mycket att se fram i mot och fotoalbumet bara fylls på med mer och mer bilder att minnas hela livet.

En tanke som slår mig nu i höst myset är att jag är så lycklig för det jag har. Jag är lycklig för att jag har så otroligt underbara människor som bryr sig och finns där i vått och torrt. Jag är så tacksam för att uttrycket "kunna ge och ta" verkligen klaffar med en del människor. Jag är så tacksam att jag umgås med de jag vill umgås med och att jag förgyller min höst med de människor som bryr sig om mig. Jag är tacksam för myskvällarna med Idol på tv och en pojkvän som håller hård om en bredvid. Jag är tacksam för filmkväller med vänner som jag kan skratta och gråta med. Jag är tacksam för fotbollen som jag spelar med världens underbaraste lag. Jag är tacksam för att jag har de bästa vännerna jag kan hitta. Jag är tacksam att jag har en familj som finns hos mig alltid. Jag är tacksam för att jag har en tvillingsyster som vet om jag mår bra eller dåligt. Är tacksam för att vi vet när vi ska skratta tillsammans och när vi ska gråta. Ni är guldvärda <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så fint :)

jag är glad att jag har dig som vän!

2009-09-13 @ 18:04:32
Postat av: Mathias

DU är guld värd!<3

2009-09-13 @ 19:19:11
Postat av: Cassandra

Du ska veta att du är guldvärd josefine <33

2009-09-13 @ 21:57:20
Postat av: Carro

Jag är så tacksam för att du finns och för att denna sommaren har varit helt underbar, och jag hoppas att hösten blir lika så!<3

2009-09-13 @ 22:07:42
Postat av: Jessica

Men lilla flicka, vad klok du är!

2009-09-13 @ 23:09:43
Postat av: Alexandra

Jag är tacksam som fått dig som min vän, glöm aldrig det (:<33

2009-09-14 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0