"Om en vän kan viska och ett löfte kan brista"

Fredag igår var väldigt bra. Var ledig på dagen, så jag jobbade lite på cafeet för att tjäna ihop lite som jag kan ha något när jag kommer hem. Johanna och Jelena kom till mitt jobb lite innan tre. Vi satte oss på bakgården mitt i stan och bara satt och pratade och åt lite. Det är väl så hösten ska vara? Solen skiner men ändå har vi på oss tjocka tröjor och jacka. När Louise och Alex kom så besökte vi det mysiga caféet som Linnea har pratat om. Jag håller verkligen med dig, det var ett magiskt café tiden stod liksom stil. Vi satt med en kopp te i de gamla farmor sofferna pratade och kollade ut. Sen hade helt plötsligt 2 timmar gått. Det var så mysigt att jag verkligen önskar att jag satt där nu och skrev på min blogg. På kvällen var jag på teater med en del av familjen. Ska jag vara ärlig på förstod jag inte riktigt den, eller ja. Den var lite förvirrande men nu när jag tänker efter så kanske det var det den gick ut på?
De sa några kloka ord "kärlek och krig går inte att beskriva, det måste upplevas" och det säger så mycket. På vägen hem åkte vi inom mcdonalds och så blev det en mys kväll med nya avsnittet av One tree hill.

Sitter nu vid min fina dator och lyssnar på Melissa Horn som verkligen får mig att tänka. Det får mig att förändra och att komma fram till en lösning.
Vill bara tacka dig för att du säger det, för att du tror och för att du finns. Tack <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh, världens finaste fik!!

vi får gå dit tillsammans någon gång :)

2009-09-19 @ 15:28:32
Postat av: Carro

Det känns som vi är "back on track", eller iallafall på god väg till det vi hade förr. Ett otroligt starkt vänskapsband som ingen eller inget kunde bryta. Så gick något snett, men nu är det på väg mot "ljusare" tider för vår vänskap och det känns väldigt skönt:) Ska veta att du är den finaste vän jag haft<3

2009-09-19 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0