Torsdag morgon.

Igår hade jag en underbar kväll, firade Mathias med Daniel. Det började med att vi träffades i stan för att komma på vår fifiga ídé till vår vän. Åkte hem här och hade en meck att komma på kommentarer och slå in allt. När mathias kom började vi göra mat och sen satt vi bara och pratade. Så underbart!
Idag är det Torsdag och jag har litet smått huvudvärk, hoppas dock att det går över under dagen.
Ikväll blir det träning med Fsch. hoppas att folk dyker upp denna gången så vi kan ha någon träning.
Hösten är nog snart här, eller trodde jag! men nej. I tisdags var det ju upp till 25 grader.
Nu längtar jag efter vindarna och tröjorna. Kan det inte blir kallare nu?

Vissa dagar när jag vaknar känns det jätte bra, andra sämre. Idag var det sämre.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kram på dej gumman!

2009-09-03 @ 11:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0