kläd-bytar-dag!

Godmorgon soliga morgon!
klockan är 11.17 och jag har varit uppe sen halv nio och pluggat :D
Har gjort klart svenska som ska redovisas på tisdag, och börjat på min uppgift "jämförande litteraturanalys" :D

Det är onsdag idag, solen skiner och livet känns bra!
jag har bara en lektion idag som innebär matte prov, jag är kanske inte så taggad och känner väl inte att jag har pluggat för mycket. men det får gå som det går.
Efter skolan kommer louise till mig och sen blir det kläd-bytar - kväll :D

Åh vad jag längtar till den 29 maj nu, och den 14 maj och den 15 :D o den 16 :D


Kommentarer
Postat av: cassandra

wiiie, jag längtar jag med :D jag blir 18 den 14maj, du och louise den 15maj och den 29maj är det VÅR fest :D :D <3

2010-04-28 @ 12:40:21
Postat av: E.

mysig tid förknippat med bilden, haha!! hoppas provet gick bra :D!!

2010-04-28 @ 17:30:21
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0