En fredag kväll med perikles och skeppan

Fredagkvällen var så bra som den kunde bli. Vi fixade oss här hemma, hade lite förfest åkte in till stan och såg perikles träffade lite folk och njöt av kvällen. Vid tjugo i 12 begav vi oss till skeppan och dansade natten lång till halv bra musik. Vilken kväll.

Idag var man lite trött då man blev väckt först vid 7 och sen vid 10. Somnade runt 5 och var allmänt seg när man vaknade. Jag och robin gick upp och åt frukost och sen gick vi och la oss igen. Sov ett par timmar och tog det bara lugnt. Så detta är en så sjukt seg dag, egentligen vet jag inte om jag orkar åka in till stan idag. Det är varmt ute men så sjukt grått väder. Ush.
Min pojke har precis åkt till staffanstorp och jag, louise, jokke och niklas ska snart laga lite mat tillsammans. Får hoppas på att det blir en bra lördag trots allt (:


Sommarminnen -10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0