hallå? :)

Ibland slår tanken mig om någon läser min blogg haha.
Den tanken är nog inte ovanlig när det gäller folk som bloggar.

Idag är det Tisdag och jag vaknade av att det ös regnade ute. vilket det fortfarande gör.
Efter jobb idag har jag lovat att träffa min kusin, sen ska jag hem och resa i min garderob med mamma så vi ser vad som behöver inhandlas.
Vem vet då kanske det snart blir en klädbytar dag?!

Idag jobbar jag bara mellan 10-14 och det ska bli helt underbart. Älskar de tiderna, haha. Det blir dock lite mindre pengar, men hellre mindre pengar än inget alls.

Denna dag längtar jag efter söndagen
då kommer Melissa horn till malmö festivalen och jag ska stå med mina underbaringar och sjunga med till henne som aldrig förr. Sen en halv timme senare kommer Lasse till stora scenen och då mötts vi där igen för att sjunga med till hans underbara låtar. Åh vad det kommer bli en bra dag.

Nästa onsdag börjar skolan igen och det är nästan så att jag längtar lite (: haha.
kollade på mitt schema och det ser helt okej ut faktiskt. Har en jätte håltimme på måndagar men det kanske blir rätt bra med projektarbetet. Sen ska jag snart ta tag i mitt körkort har lovar morfar det.
Känns som att det är lika bra att ta det så har jag det gjort.

Nej nu ska jag på med mina regnkläder och cykla iväg till jobb.

Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läser... du finns på Bloglovin ;)

2010-08-17 @ 10:53:23
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0