Jag har krönt min egen musikdottning och musikkung!

I morse kom jag hem från 4 dagar i Östersund! har varit på festival och lyssnat på mina favvisar.
LARS & MELISSA
Finns det någon som är bättre? Alla som säger att svensk musik är skit kan slänga sig i väggen för detta är fasen musik på riktigt. Att stå i en folkmassa och sjunga till Melissas & Lars låtar med främmande människor och min älskling i handen har fått mig att förstå att lasse och melissa sätter orden för hur livet ser ut.

Melissa som spelade, publiken som sjöng med och känslan av att jag ska se henne igen var underbar.
Att få se lasse för första gången fick mig att rysa till så fort jag hör honom.
Jag har haft 4 underbar dagar, men min älskling och hans familj. Sena sommarnätter i kylan och pipande öron har vi traskat hem i natten och små nynnat på kvällen konserter.

Nu är jag hemma igen, jag & syrran sitter i köket med vars en dator och lyssnar på lasses DVD på högsta volym som vi fått av en finfin vän! Joakim har köpt bullar till oss och denna dag kommer vara skiit bra. snart ska vi gå en promand och prata lasse och melissa minnen. Saknar faktiskt min mamma & pappa o min hund men veckan går fort och snart är jag i Turkiet och njuter av att denna sommaren är den bästa på länge..

Nu spelas " Åt samma håll" men Lasse!



" ta min hand jag följer dig, vi ska åt samma håll"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0