Jag hugger i sten, jag tror att jag sakta början se en..

Det känns som att varje tyst minut får mig att funder och tänka på hur allting inte är och hur allting ska vara.
Jag tror att jag finner en lösning, men det är nog bara en önskning.

Imorgon är det måndag och det är börja skolan vecka.
Jag ska även börja träna denna veckan, då det är malmö festivalen så är första passet bokat först på fredag halv fem.

Idag har det varit jobb och festivalen på schemat. Jobbet gick väl helt okej, inte jätte roligt idag men inte tråkigt. När jag kom hem satt Ronja, och älskade kusin i köket hos oss och vi bytte lite tankar och känslor innan vi begav oss in till malmö för att spendera kvällen med Melissa och Lasse. Träffade också ett trevligt killgäng som man inte träffat sen början av sommaren, trevligt.

Idag blir det en dagens låt och det är helt klart,
Hugger i sten - Lars winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0