Spontan kväll.

Det blev en riktigt spontan kväll igår.
När jag kom hem efter jobb var det bara att hoppa in i duschen, fixa mig och sen åka direkt till jelena som hade 18 års fest. Kvällen spenderades där med härligt sällskap, smörgåstårta och efterätt. Riktigt rolig fest, Tack Jelena. Senare in på natten bestämde sig, jag johanna robin och mathias oss för att vi skulle åka till slagt. Så vi eller ja johanna och mathias cyklade oss hem till johanna där Taxin näst intill stod och väntade på oss.
Hem till mig för att hämta leg och sen vidare.

Vi dansade till de mest underbaraste låtarna, skrattade och träffade nytt folk. Kvällen blev helt underbar!
Kul att träffa folk som läser min lilla blogg.

Det är söndag idag och egentligen borde jag bara ligga i min säng då jag är såå trött. Men vi stack hem till Alex och åt frukost, emelie kom dit så det blev lite chill där. Sen gav vi oss av mot oss där vi åt lite, snackade. Tjejkväll.

Nu ska jag sova tänkte jag, imorgon blir det skola mellan 9-9.30 sen träning och sedan en psykologi lektion vid fyra. Vilken underbar håltimme :(

Godnatt!


En väldigt väldigt gammal bild på Emelie & Mig


Kommentarer
Postat av: Emelie=)

<3

2010-08-30 @ 21:49:09
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0