Träning och en sjuk håltimme

Sitter i skolan nu och väntar på att Niklas ska ha sin lektion så vi kan gå och träna sen.
Har varit på basgrupp kl 9 och sen är nästa lektion tjugo i 4. Att jag sitter i skolan kallar jag duktigt.
Fast i för sig så hade jag inte varit här om jag inte skulle tränat. Tror jag.
Känns ändå bra att jag har varit på första basgruppen.
Idag händer det inte så mycket efter skolan, blir väl att åka hem och skriva min svensk uppgift och kanske börja på psykologin.
Nu ska jag hitta någonting att fördröja min tid med!!
Puss

Kommentarer
Postat av: G E L I C A <3

Heeejsan tjejen, fin blogg du har :)Söt header ^^

Kraaaaaaaam Angie <3

2010-08-30 @ 10:49:01
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Jaa snygg header du har!! :D

2010-08-30 @ 11:39:01
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack så jätte mycket!

2010-08-30 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0