Första veckan i skolan

Det blev en kort dag i skolan idag, jag ocg syrran var där kl 8 för att ha vår första psykologi lektion. Det verkar faktiskt som att det kommer bli en rolig kurs. Efter den begav vi oss till vår första webbdesign lektion. Så klart fick vi två läxor, en från psykologin och en från webbdesign roligt roligt. hmm..

Fick också reda på att jag kan utnyttja mitt projektarbete i en del webbdesign lektioner. Så det gillas.
Träffade Daniel igår så vi gick igenom lite till arbetet och fick upp lite planer så nu känns det som att jag bara ska börja allting!

I eftermiddag ska jag börja träna på riktigt tänkte jag, ska bege mig till friskis med syrran och träna ett IW pass. Känns skönt att avsluta veckan så.
Nej nu får jag väl ta tag i samhällen så jag får det gjort också.

Webbdesignen är klar, check!


Kommentarer
Postat av: Sophia

psykologi here we come! :D

2010-08-28 @ 21:17:04
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0