det är synd om mig ibland

Söndag, och jag ligger med datorn i knäet framför tv:n och tycker synd om mig själv för att jag är snuvig. Det är synd om mig. Denna helgen har varit så lagom jätte bra. I Fredags var jag bara hemma med min pojkvän vi kollade på tv, lagade mat och mös super behövligt. Sen blev det lördag och jag var på jobb på dagen. Jag tycker verkligen om mitt jobb, I Like!
Efter jobb blev det snabba ryck hem och fixa mig sen vid 6 var jag på min fin fina väns 18 år fest som var super rolig. Det blev en del nya misstolkningar på danser, bra musik, nytt folk och en dansande natt. Det var helt perfekt. Tack Johanna & Kim <3

Sen idag har jag sovit länge. Varit på bio med kusinens barn och sett Planet 51 den var väl bra men inte super super rolig. Nu ska jag ta mig i kragen och gå ut och göra en grekisk sallad (: 

 
Ett försök till en normal bild..



De fina flickorna ! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv vännen!<3

2010-02-07 @ 22:13:15
URL: http://johannarundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0