Fredags funderingar

Det är redan fredag igen, det är den där efterlängtade fredagen som är innan lovet. Jag började min dag väldigt bra, jag och min fina vän som sov här vaknade, fixade oss och prata om det mesta. Vi tog bussen tillsammans och skildes åt på nobeltorget då tog jag bussen hem till min fina flicka. Vi gjorde frukost tillsammans och delade tankar som peppar och stöttar varandra.
Nu sitter jag i soffan och kollade på Let´s Dance med mamma. Idag är det kärlekstema och det känns som att hela jag har varit fylld med kärlek idag.
Sitter och funderar lite på norge som väntar mig och Sandberg. Kollar på lite kläder och överväger vad som händer inför kommande månad. kanske nya kläder eller byggda naglar?

Sitter och väntar på att min pojkvän ska komma igen, längtar redan efter honom trotts att han bara har varit borta i någon timme. Det är mysigt att längta.
Denna helgen kommer bli väldigt bra känner jag på mig. Det blir mycket firande, mys och skratt.

Ibland känner man sig som en bollplank, skit som kommer mot en går bort lika fort igen. Det gör mig lycklig.
Kärlek till er!



GRATTIS FINA LOUISE SOM FYLLER 18 IDAG! <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

tack för dessa två dagar, och imorgon ses vi igen! <3

2010-02-19 @ 23:34:43
Postat av: cassandra

glömde skriva tack för dessa två dagar :)

2010-02-20 @ 00:38:47
Postat av: Maria

Tack för en jättefin pannkaksfrukost <3

Alltid lika behövligt att prata med dig.

Käärlek!

2010-02-21 @ 01:39:03
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0