en framtid

Sitter och lyssnar på Calle Kristiansson som är helt underbra på min lediga dag, underbart.
Jag tycker att vi förtjänar att vara lite extra lediga som vi är just nu med tanke på att vi hade rätt så mycket att göra i slutet av förra terminen. Pratade med mina naturkunskaps lärare igår om vår redovisning och det känns som att jag kommer få ett betyg som jag förväntat mig. Sen nästa vecka ska vi tydligen ha ett litet förhör på typ svenskan historia, är inte jätte pepp men får väl börja öva på den idag.

Sen ska jag söka ett nytt sommarjobb idag, eller ja nytt och nytt.
Spännande.

Sitter och smsar med en vän som snart drar in till lumpen, ojdå!
11 månader det är en lång tid som vi inte kan fika eller luncha tillsammans.
Men samtidigt så är det 11 månader som han ska göra någonting som han länge
velat göra. Så är glad ändå.

Sen har jag en annan fin vän som precis kommit hem från 3 härliga resor, så mysigt.

Det är så skönt att ha vänner som har planer för framtiden, i like.
Pratade med en jätte bra vän igår som snart ska åka till thailand och hongkong i 2 veckor, vi pratade om vår framtid. Vad vi kommer göra när vi ar studenten? vilka kurser och framför allt hur roligt vi ska ha det i sommar. I LIKE!

Puss på er fina människor som gör min dag så underbar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du och jag i sommar <3

2010-01-19 @ 14:23:47
Postat av: Maria

Tack för att du finns, honey <3

2010-01-20 @ 15:21:12
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0