Onsdag och snart är jag ledig!

Nu har det blivit onsdag, det sista studiebidraget har kommit och jag ska jobba ett kort pass idag. Början klockan nio och slutar 16 så det är en kort dag.
Efter jobb ska jag möta upp Malin och barnen så ska vi gå och äta glass och prata.
Sen drar jag vidare till Lund och ska äntligen träffa min älskling!

Imorgon ska vi hem till Louise som har poolparty, men innan dess blir det jobb mellan 11-20.
Sen är jag ledig fredag och så jobbar jag lördag, ledig söndag!
Hoppas på strålande väder! 

Nu ska jag fixa det sista innan jag börjar!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej älskling! Vilken fin blogg du har. Ska vi åka till falsterbo på fredag? kram mamma

2010-06-30 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0