Får mig att må bra.

Har precis satt mig vid datorn för att kolla läget lite efter en morgon fylld med natur. Idag är det naturkunskaps prov och jag hoppas att det känns bra. Jag är inte så nervös och det är kanske ett tecken på att jag har pluggat vem vet.
Igår läste jag ett inlägg på en fin väns blogg, som verkligen får en att peppa en. Ett inlägg om att man inte alltid har tid till allting man önskar, man kan inte ge en ask till vänner med löften om fikor och vårluftsintag. Det är skönt att läsa lite sanning ibland.

Sitter just nu och funderar på hur skönt det ska bli att vara ledig på måndag & tisdag, när jag ändå är i Lund ska jag ta mig tiden att gå och sätta mig på ett café och plugga lite o bara tänka på mig själv. Det är så sällan man gör det. Ser framimot det.
Denna helgen blir det fest för en annan vän och så blir det en massa jobb och mys.
Fredagensplaner blir film och massa prat med fina människor som får mig att må bra. Det känns som att helgen kommer inledas som jag önskat att den gjorde varje helg.

pusspuss



vill bara ge en extra tanke till två i min omgivning som förlorat sin kärlek.


Kommentarer
Postat av: E.

skönt att helgen börjar bra! =)

2010-03-13 @ 00:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0