fredaaag (imorgon)

Imorgon är det fredag och jag längtaar. Det ska bli så skönt att få lite helg trotts att jag ska jobba.
Det känns som att denna veckan har gått jätte fort, vi har haft en del att göra och en del saker som gjort mig missnöjd, men det har varit en rolig vecka och redan nu har jag roliga planer både för helgen och nästa vecka! :D

På lördag är det två veckor kvar tills vi åker. Ih!

Nu har vi fått reda på ämnet till svenska nationella, relationer.
Ett brett ämne som är svårt att sätta fingret på. men jag ska nog komma på ett tal som kan duga :)
Puss <3

ps, just nu har jag lite idé torka till min blogg!


Kommentarer
Postat av: linnéa

Jag tycker iaf fortfarande om att klicka in här och våra peppsamtal är kanske de bästa som finns!

2010-03-11 @ 22:47:35
URL: http://linnneadensnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0