Ibland måste man nog börja om från noll och bilda sig en ny uppfattning. Utan detta hade jag trott att du var okej.

Ligger med datorn i sängen och funderar på dagen som gått. Vaknade imorse på ett ganska så bra humör, fixade mig, duschade och gjorde mig i ordning och var färdig för att ta mig an måndagen innan lov.
så klart så var det en seg start och en skoldag som innehöll en del telefonsamtal, mycket håltimmar plugg och prat.
När jag var påväg hem så läste jag i min underbara engbok, A w a l k  t o  r e m e m b e r!
Väl hemma så började jag plugga lite och skrev klart geografin, läste igenom mitt svensktal och pratade lite smått med min fina Linnea!
Sen så hände det som verkligen fick mig att börja tänka om.
Ibland så undrar jag varför man hela tiden måste tänka på anledningar och förklaringar?
när man måste börja bilda sig en ny uppfattning om människor som man kännt i nästa hela sitt liv.
När man sitter där och tårarna rinner av besvikelse och rädsla. Vad gör jag då?

Som tur var så har jag min familj som finns där i ur och skur. Sen har jag alla de som verkligen bryr sig, som vill lyssna och som frågar vad som är fel. Jag älskar er!
Det var verkligen de människorna som fick mig att just börja tänka om. istället för att lägga mig i sängen med huvudet nerborrat i kudden så tänker jag att jag hade gjort någonting som var bra, trots att känslorna och mitt samvete inte alltid går hand i hand så kände jag att jag sa ifrån för att jag blivit behandlad fel. Är nästan lite stolt över mig själv.

Tack min fina vän som varit här två gånger idag bara för att vara just den som du är och göra det som du är bra på!

Imorgon är det tisdag och det blir nya tag. Ska jobba klart med matten imorgon inför provet, ska skriva lite företagsekonomi om jag hinner och så ska jag läsa min engelskbok & mitt svensktal. Kommer nog bli en bättre dag imorgon tror jag. ( hoppas jag )

Godnatt & Puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

<3

2010-03-23 @ 13:45:31
Postat av: cassan

jag finns här och vill föralltid vara din vän <3

2010-03-23 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0