Internationella kvinnodagen och två födelsedagar!

Ännu en månadag har gått och skolan är i fullgång. Just nu känns det som att vi har riktigt riktigt mycket. Det är böcker som ska läsas, möte som är planerade, prov som ska göras, arbeten som ska skrivas, texter som ska läsas, glosor som ska pluggas in. Det är mycket.
Vet bara inte hur jag ska få tid med allting. men jag ska klara det, det vet jag om iaf.
Sen ska man klara det med bra betyg också!

Idag är det som sagt måndag och dagen i skolan har väl varit helt okej. Det var alexandras första dag efter hennes lååånga semester så det var väldigt skönt att få henne tillbaka. Jag planerade upp min vecka eller ja mina första dagar med min ph och skrattade en hel del. En händelserik dag.
nu ikväll har jag pluggat lite med Mette eller ja jag är färdig med förarbetet till naturen, i like!
Sen har vi firat Liselotte som fyller 50 år idag :D
Sen så fyller Mattias år idag också :D
GRATTIS!

nu ska jag snart gå och sova!
godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0