Tisdag och solen ler mot oss igen!

Idag är det tisdag och ännu en solig dag, så härligt!
Min måndag blev så bra som den kunde bli. steg upp i tid och pluggade hela morgonen började på två av de stora inlämningarna som ska in nu inom snarast. Så läste jag i svenskboken och skrev på mitt svensktal som ska hållas om någon vecka, kändes skönt att få de gjort.
Sen runt lunch så hämtade maria upp mig så åkte vi in till stan och åt på Graffiti, så träffade vi Victor.
Fram mot eftermiddagen kom min älskling hem, och vi tog det bara lugnt på kvällen och längtade efter Turkiet som närmar sig med storm steg.
Funderar på att plocka fram mina sommarkläder idag när jag kommer hem, så jag kan börja packa snart (eller ja)
Snart fyller min älskling 20 år, och det ska firas i Turkiet. Så mysigt!

Idag ska jag träffa Alexandra, ska bli skojigt :D


<3

Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till Casper o Simon

nämen jisses vilken gammal bild...söta ni är, du tildis och cnasper ;)

Kram

2010-03-16 @ 17:18:36
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0