älskar..

Åh jag är så glad och nöjd just nu. Jag har världens bästa vänner, som ställer upp och bryr sig. Jag har precis startat tjejgruppen till mitt projektarbete, som jag älskar och tycker ska bli jätte roligt. Jag älskar att alla bra serier har börjat på tv, och jag älskar att det är skönt att sitta och kolla på tv med tända ljus och bara älska att man känner hur höstmörkert fyller upp hela vardagsrummet. Jag älskar att jag börjar sent imorgon, jag älskar att det är en stor dag imorgon, jag älskar att jag köp min pärla och jag älskar att jag kan plugga när jag väl pluggar!

JAG ÄLSKAR!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tycker du förtjänar tonvis med sådana här bra dagar hjärtat! <3 <3

2010-10-13 @ 22:30:13
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis på årsdagen till dig o Robin!! (Lite i förväg, för det e ju inte förrän i morgon) Krama!!

2010-10-13 @ 22:33:36
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0