bästa bästa underbara..

Påsklov!
Nu kan jag på riktigt säga adjö till mitt sista påsklov någonsin (iaf som student), det är tisdag och jag har haft påsklov i 11 dagar. Det har varit helt underbara dagar. Första helgen på lovet bestod till största delen av jobb, hann även med ett släktkalas hemma hos Mette. På måndagen var det Mettes födelsedag och jag låg ute och solade, fixade mina naglar hos Marie och avslutade kvällen med att äta tacos hos Mette. På tisdagen jobbade jag mellan 15-19.30 på ett nytt ställe lite nervöst men det gick bra, på kvällen grillade hela familjen + pojkvänner. Vi hade en väldigt väldigt mysig kväll. På onsdagen var jag uppe i rätt så bra tid, jag och syrra fixade oss innan vi begav oss in till stan där vi mötte upp Emma och Chrillis för en fika på lilla torg. Älskar känslan av att kunna sitta ute på ett café i timmar, solen är där och ett fint sällskap, vi hann nog med allt mellan himmel och jord på de timmarna. Efter fikan åkte jag hem och åt lite o sen begav jag mig till mitt andra jobb där jag spenderade kvällen, väldigt härligt. På torsdagen låg jag och solade med Alexandra på förmiddagen, tränade med Johanna på eftermiddagen och på kvällen hade vi lite påskmys hemma hos oss med ett par vänner. När de flesta hade åkt hem stannade Johanna och Sandberg och vi spenderade ett par timmar i Louises säng med en genomgång av livet. På fredagen var alla som jobbar lediga, robin var hemma hos mig men han sov mesta delen av dagen. På kvällen stack han och jag över till maxi och handlade god mat och lite godsaker och spenderade kvällen framför en film. Älskar dig. På lördagen var det dags för jobb igen, jobbade mellan 13-20.30 sen blev det grillat med Louise och Mette. En fin kväll. Tre tjejer, lite cider och god mat. På natten kom min älskling och vi fick somna tillsammans även denna kväll. Söndagen var det jobb igen denna gången mellan 12-20.30. Tiden gick fort vi hade mycket kunder och fint väder. På kvällen hämtade syrran och mange mig och vi spenderade kvällen hemma. I går hade jag och Robin världens bästa dag kändes det som. Jag åkte vid tio tiden och tränade & Shoppade med Jerker. Fick två par helt underbara jeans. Vid halv två kom Robin och hämtade mig och vi åkte till hans söta farfar. Hjälpte till att flytta lite möbler och hade lite kvalitetstid, efter det åkte jag, Robin och hans pappa till en restaurang i Staffanstorp och åt mat och pratade, åkte sedan vidare till Johan och Helena och spenderade kvällen med res tittande, jordgubbar, hallon och glass. kärlek.

Jag har haft ett helt underbart lov som denna dag avslutades med 5 timmars shopping och pluggande. Jag älskar lov och jag älskar att det snart är en månad till vi åker til Grekland.


Jag har världens bästa vänner.
och så saknar jag Jelena!

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2011-04-26 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0