Det är torsdag och min & Robins dag. Denna...

Det är torsdag och min & Robins dag. Denna veckan har varit väldigt annorlunda. I måndags jobbade jag för första gången på stadion, det var verkligen jätte roligt. Härliga människor och en speciell stämning, tiden gick fort samtidigt som det var mycket ny information att ta in. I tisdags skulle jag egentligen träna body balance och betala resan. Men det regnade otroligt mycket så det blev ingen resa betald. Sen så kom mina kusiner till mig på kvällen då träningen blev också inställd. Jag hade iaf en mysig kväll, men pannkakor och mys med kusinerna. Sen i onsdags var jag i skolan i ett par timmar, är väldigt väldigt trött på skolan. Tänker på studenten hela tiden, drömmer om den och fixar med kläder och skor. Åkte till stan efter skolan och betalade resan. Skulle egentligen träffat Emelie men åkte hem och pluggade. På kvällen åkte jag till Robin för att se fotboll. Idag är det som sagt torsdag vilket innebär en håltimme på 3,5 timme. Så nu blir det espresso house med johanna! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0