En höstdag i Malmö

Sitter på jobb nu, det är lördag och det är höst väder. Är glad om man ser 3 personer ute på gatan. Det känns verkligen som att det är söndag.. Iaf. Det var ett tag sen jag uppdaterade och då var jag rätt så tankspridd. Jag är det fortfarande men har ordnat upp en del tankar. Jag har bland annat varit på uppropet på skolan. Vilket kändes väldigt bra. Fick mycket ny information, så jag är sjukt taggad på att börja nu. Har kursstart på torsdag och innan dess har vi insparkslekar. Ska bli otroligt roligt. Ska inte gå på dem hela veckan men några dagar. Jag har varit på båten två kvällar i rad och haft väldigt roligt. Trots att det igår var väldigt mycket folk för att det var sista dagen på festivalen så hade jag rätt så roligt. I torsdags när vi var där så var det bara 60 tals musik, bra men inte alls så peppande men det var ändå roligt. Jag har varit i stan och köpt mig ett par nya jeans, en par super mysiga skor och en tröja. Jag har träffat min kusin som äntligen har kommit hem, jag har ätit middag med farmor och farfar. Har planerat en resa och idag ska jag hem till Anton efter jobb. Nästa veckas mål är att ta tag i träningen, ska bli duktig på att träna nu när det ändå är höst. Hoppas att ni får en fin helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0