min lördag. peace.

Det är lördag natt/kväll och jag sitter hemma i antons lägenhet. själv. för tillfället.
Det är lördag kväll och jag är fruktanvärt trött, kan vara för att vi har druckit vin och för att jag för cirka tjugo minuter sen hade ett ganska så bra skrattanfall. peace.kanske kanske inte.
i vilket fall som helst så är jag trött idag. som jag skrev tidigare så var jag trött redan när jag vakande imorse. efter utekvällen igår. Jobbade i åtta timmar och hade verkligen ingenting att göra. eller ett par kunder hade jag. satt där fram till sju då fick jag sällskap av min myshund atlaz och linus.
ska lägga upp bilder på honom. så sjukt söt. han kände igen mig och hoppade upp i mitt knä och pussade mig. ett kärt återseende. efter åtta kom louise och sandberg ner till jobb och höll mig sällskap när jag städade. när vi var färdiga med städningen så åkte vi med carlo och handlade pizza, sen åkte jag, sandberg och louise vidare till anton. där vi hamnade i ett underbart roligt sällskap. det var min lördag.
snart är louise och anton hemma igen och vi ska mysa resten av lördagen innan jag somnar i sis säng.
Imorgon är det söndag. jobb. söndag.
dagens hederliga ord: det måste bli fucking för att vi har kört med det hela kvällen och så måste det bli peace.
så jag avslutar med fuckling peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0