tillbaka.

Nu är jag tillbaka igen efter ett litet uppehåll. tänkte fortsätta med de olika rubrikerna. och om jag inte minns helt fel så är jag på dag 9. den handlar om min tro.

DAG 9 - MIN TRO
om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen tro, är inte religös så har inte så mycket att skriva under denna rubrik. så jag hoppar direkt ner till dag 10.

DAG 10 - DETTA HADE JAG PÅ MIG IDAG.


jag har varit ledig idag. så efter en spontan utekväll igår så blev jag väckt vid tolv. fortsatte dagen med att kolla på mamma mia och fixa lite med tvätten. vid fyra åkte jag och syrran till älskade kusinen i Svedala för att fika. hade en super mysig eftermiddag. har även bokat in en fika till i veckan. längtar.


Malin hade köpt gofika. Mmm

Love you.

har lite bilder från gårdagen också, träffade saknade johanna på dagen och gick igenom ALLT som hänt de senaste veckorna då hon varit i italien.

på kvällen mötte jag upp Jimmy på entre i jakt efter skor, men det var inte så lyckad jakt. blev inga skor blev istället en cider och fotboll på en bar. och sedan utgång. härlig dag!



Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

<3 kul att ni kom... ses på på fredag, då ska vi äta glass ;) Kram!

2011-08-17 @ 09:30:46
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0