Tisdagen den 30 augusti.

Sitter på espresso house med sis och sophia nu. Pratar med sandberg vid helltell. Om ni har en iphone så måste ni helt klart ladda ner den appen världens roligaste app. PROVA!
Iaf, idag är det tisdag och jag vakande vid halv tolv av att sis ringde och frågade om jag ville komma in till stan för att äta frukost. så jag fixade mig och satte mig på bussen mot stan. sket i träningen. icke okej.
Idag ska jag iaf köpa mig ett tangentbord till min ipad så jag kan börja använda den, sen så ska jag shoppa lite kläder med Mette, sen ska jag med pappa till tatueraren. ih. spännande.
Det blir en bra dag. imorgon ska jag jobba (sista lediga dagen innan det är skoldags), på torsdag börjar mitt schema på riktigt.
Jag har iaf sökt in till näktergalen, som är en form av volontärsarbete. Man skickar in en anmälan, sen så blir man kontaktad för intervju. sen så börjar matchningen så matchas man med ett lämpligt barn. så mitt uppdrag är att vara en form av mentor till detta barnet, men träffas två timmar i veckan och så gör man roliga saker tillsammans. Jag som mentor får pengar för det så det är inte riktigt ett volontärsarbete men ändå spännande. Det är en ny utmaning och en ny erfarenhet.
Jag blev iaf kontaktad för en intervju idag, så på torsdag är det min tur! ih, spännade.
Skit bra dag!! är jätte glad.
Nej nu ska jag vara lite social sen ska vi ta oss från Eh till stan!!
Puss på sandberg som är sjuk!

Kommentarer
Postat av: sandiiiis

PUSS PÅ DIG MED BÄÄSTIS <3

2011-08-30 @ 20:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0