Waiting On The World To Change

har haft en galet men rolig kväll med emelie och sis. Med lite fika, onyttigheter och STORA mängder tjejsnack.
nu ligger jag i sängen med datorn och i bakgrunden sjunger john mayer sina favoriter för mig. fin kväll. Idag har jag jobbat, fredag vilket innebär att jag slutar tidigt. vid tre kom sis och kusinen med hennes barn till jobb, vi åt glass, pratade och bokade in fler kusin träffar. efter jobb åkte sis och jag hem och sov, sen kom fina emelie.
jag är så fruktansvärt taggad inför de närmaste dagarna, imorgon blir det jobb sen blir det lite grillförfest och sen kanske en utgång, på söndag blir det jobb sen ska jag äntligen träffa min otroligt saknade vän sandberg som kommer hem, vi ska även se finfina veronica maggio. På måndag är det jobb och sen umgås med sandis, på tisdag är jag ledig så då får vi se vad dagen bjuder på, ska nog träffa sandis en sväng sen ska jag på öppethus på min nya skola och på kvällen ska jag äntligen träffa min älskade kusin som jag saknar något otroligt mycket. på onsdag ska jag umgås med emma och sis innan jobb sen ska jag till jobb och på kvällen ska jag på bio och torsdag börjar skolan. har verkligen en sista intensiv vecka innan jag går in i högskolelivet.
Jag har haft en ganska så bra sommar, trots omständigheterna. Har jobbat rätt så mycket, men det har varit roligt. jobbet har även på något sätt blivit en samlingsplats för mina fina vänner vilket glädjer mig. tiden går så fort då. det har varit en del galna utekvällar, film kvällar, trädgårdsmys, en sverige semester med liseberg, göteborg, ullared, vittsjö och östersund. Jag har haft en fin sommar, vet inte om jag ska säga att jag är redo för en höst med plugg och så eller om jag ska skriva att jag är jätte taggad. kommer nog fram till det när jag börjat skolan.
Jag är iaf redo för en mysig höst och en mysig vinter. Jag ska bland annat gå och se världens bästa Melissa horn med sandis och sis. Ska ta mitt körkort. Ska resa till nyår med fina chrillis. Ska ha riktigt roligt. och ska njuta av mina lediga helger med film, utgångar och allt som hösten har att bjuda på. Jag är redo för tjocka tröjor, snygga jeans och snygga skor.
Snart kallar sängen.
ha det fint fina vänner. ska lägga upp lite bilder snart från gårdagen och dagens fika med kusinen.
puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Och din vinter ska innehålla mig! :D <3

2011-08-22 @ 03:03:37
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: e

<3

2011-08-26 @ 00:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0