keep smiling!

Hej hopp!
Nu är jag hemma igen, hade bara en lektion i skolan idag men efter skolan åkte jag in till stan med Jelena, Johanna och Cassandra. Vi gick i lite affärer och tog oss en välbehövlig fika på espresso house. När vi var inne i en affär så hittade jag ett riktigt fint vykort inne på best buy där det var en groda och så stod det keep smiling. Riktigt sött var det. Dumt av mig att inte köpa det.
Jag har varit sugen på en andra tautering nu ett tag så sa johanna att jag kunde skriva keep smiling på handleden. så fint! åh.
Vad tycker ni?

dagen har varit bra. Trotts att jag tappade mitt busskort på bussen så nu måste jag betala 300 för ett nytt och sen fick jag sjuka skoskav från mina nya converse.
Ikväll ska jag dansa zuumba!


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!! :D

och det kommer bli såååå tjusigt :D

2011-02-28 @ 20:32:32
URL: http://johannarundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0