Dag 2 - Sverige roadtrip

Vi är nu inne på dag nummer två på vår roadtrip genom Sverige!! Dag ett bestod av en resa mellan Lund och vittsjö camping. Där möttes vi av farmor och farfar som hade grillat till oss, det blev en mysig kväll i deras husvagn. Imorse var vi uppe tidigt för att duscha och äta frukost med farmor och farfar. Efter frukosten begav vi oss vidare på våra äventyr, denna gång styrde vi hus ilen mot Ullared. Efter nästa två timmar i bilen var vi sugna på lite shopping eller iaf jag. Klockan är nu kvar över sex så vi har gått ett par timmar i varuhuset. Hittade bland annat en "Pippi tröja", ett skal till min mobil, en mysig filt, en väska och lite till Sandberg och Jelena. Nu sitter vi i husbilen på väg mot göteborg, så får vi se vad Göteborg bjuder på ikväll och imorgon (: Ska sedan vidare till min saknade kusin och till sen vidare till Östersund!! Nej nu ska jag sätta mig och lyssna på lite musik och njuta av min semester!! Bilder kommer senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0