Torsdagen den 21 juli

Det är torsdag och dagen innan jag på börjar min semester. Ska vara ledig i nio dagar + imorgon. Skulle egentligen ha jobbat imorgon mellan 13-18 men min snälla chef sa till mig att stanna hemma och bli helt frisk. Jag har nämligen drabbats av en förkyldning som inte ger sig, tyvärr så måste jag skylla den på vädret eller kvällarna ute. Men men ska göra mitt bästa för att bli frisk. Ska åka på en roadtrip genom Svergie som börjar imorgon eftermiddag hos farmor och farfar. Nu den senaste tiden har jag jobbat väldigt mycket eller nu har jag jobbat 8 dagar i rad, men et konstiga är att det har inte känts som att jag har jobbat, känner mer som en rolig grej. Har umgåts en del med Sandberg, sen har jag träffat Anton, Mette, syrran, mamma pappa och Carlo. Har bott i Malmö ett par dagar. Igår kom jag hem till Robin och Lägenheten igen. Så igår kväll tog jag och Robin oss rn promenad på kvällen. Har hittat lite kläder från h&m som jag ska beställa, bland annat en riktigt mysig koft/tröja som ska värma mig i höst. Har ju även kommit in på Lärarhögskolan och ska gå på mitt upprop den 25 augusti, insåg precis att vi kommer hem från vår resa den 1 augusti och 24 dagar senare så ska jag börja på högskolan sommaren är alltså över då. Har kanske inte haft en vanlig sommar, men det gör ingenting har valt att jobba och det har jag gjort. Till hösten ska jag ta mitt körkort också, måste verkligen göra det! Inte jätte taggad men det känns kanske bättre sen när jag verkligen har det. Till hösten ska jag även ta tag i min träning, känner inte riktigt att jag har tid till det just nu!! Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

GRATTIS till att du kom in. :) Du kommer till att passa som lärare, Josefine! Ser fram emot din fortsatta bloggsommar-skrivning! :)

2011-07-21 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0