Dag 3 - det här åt jag idag.

tyckte att det var en rätt så töntig titel, ingen bryr väl sig vad jag har ätit. Så här får ni en bild på godis, för det är precis det jag har hunnit äta.

Jag har varit uppe den ungefär 7.00 då Atlaz kom. Robins morbrors hund. Han är 8 veckor och trotsig. vid tolv idag ska vi tvätta sen ikväll ska vi iväg på midsommarfirande i staffanstorp.
Igår hade jag en riktigt bra dag med emelie, vi var först i stan och shoppade. Jag hittade dessa snygga byxorna,
Alltså ett par röda hög byxor med gudig dragkedja och ett par likadana i gröna. Är riktigt nöjd med dem, sen så köpte jag en body butter på body shop, men papaya doft, strumpbyxor, blommor till håret, och en riktigt snygg svart kofta med puffärm och knappar i armen.
när vi kom hem från stan så gjorde vi hemmalagad pizza, den blev inte så jätte god för vi hade bbq sås på. men men. Kvällen fortsatte med att vi åkte till Candy people och handlade godis och slängde oss i sängen och kollade på fim med robin. Vid nio kom Dennis så spelade spel, drack cider och shotade. en väldigt bra avslutning på kvällen. Tack för en bra dag Emelie, robin och Dennis.
GODIS FRÅN CANDY PEPOLE!
Ha en trevlig midsommar fina läsare!

Kommentarer
Postat av: E

tack själv för en underbar dag o kväll!! <3

2011-06-26 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0