En onsdagsmorgon med träningsångest

Det är redan onsdag och halva veckan har gått. Tiden bara springer i väg. denna veckan har vi haft väldigt dåligt väder vilket har fått mig att längta ännu mer till Grekland. vilket ändå är bra. För igår när jag städade min garderob så insåg jag att för att få plats med den tvättade tvätten så behövde jag börja packa så jag hämtade resväskan och började lägga ner saker till resan. underbart.
Igår hade jag en rätt så effektiv dag, jag var i skolan ett par timmar. Hann väl egentligen inte med så mycket i skolan, men jag pratade lite betyg med mina lärare och insåg att allt kommer nästan att sluta som jag vill att det ska sluta. Min lärare uttryckte flera gånger att hon hejar på mig så jag blev taggad för att ta ett sista ryck.
Så jag åkte hem efter skolan slängde mig i sängen och sov i en timme. När jag vaknade öppnade jag min söta lilla dator och böjade skriva på min komplettering till psykolgi B så jag kan få mvg i kursen. Det gick riktigt bra hade bra motivation så det bara flött på, sen så för att bli klar med allt i psykologi så började jag på oppsitionen och skrev klart den så nu väntar bara en redovisning nästa vecka. Efter det kom min älskling hem så vi fixade lite med tvätten och med min nya dator. Sen så åt vi lite med familjen och handlade på maxi. På kvällen blev jag sjukt sugen på att baka så jag gjorde en jordgubbspaj med kokosöverdrag. Om jag får säga det själv så blev den väldigt god.
sen så insåg jag att jag hade bestämt en skype dejt med anton så jag skyndade in på skype och fick hjälp med lite av info & layouten.
Nu är det som sagt onsdag och jag börjar inte skolan förrän halv tre. Steg upp i tid för att skriva klart min redovisning. Funderade på om jag skulle åka ner till v.hamnen och träna eller om jag skulle ta på min joggingkläderna och gå ut och springa. Tror att det blir att gå ut och springa. Vädret ser ut som att det ska regna vilken sekund som helst men skit i det. Imorgon ska jag också träna med Johanna och hennes mamma. yeah.
Nej nu ska jag göra något åt min träning och gå ut och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0