en tisdag efter min sköna tupplur

just nu ligger jag i sängen och har precis vaknat efter min eftermiddagstupplur. Jag har varit i skolan idag, började klockan tio hade psykologi B. Fick reda på arr vi ska opponera nästa vecka, vilket könns väldigt roligt. Jag fick även veta att jag hade en del att komplettera till mitt mvg i min vetenskapliga rapport. Funderade först på om det var lönt att kämpa för ett mvg. och insåg efter att ha pratat med min lärare att det var lika bra att göra det för vi har inte så mycket kvar. sen så hade jag matte, ska snart göra mitt sista matte prov vilket ska bli otroligt skönt och för en gångs skull så tror jag att jag fattar detta. Sen åkte jag hem och nu ligger jag här i sängen med min nya dator. Den är så söt och så fin.
Igår var vi tjejer hemma hos carolina och hade grill myskväll vilket var väldigt väldigt mysigt. kom hem vid elva. Tack carro. Jag ska lägga in lite bilder när jag kommer så långt med datorn.
Nu ska jag iaf gå ner och koka mig en kopp te och sätta mig och skriva färdigt min redovisning som jag ska ha imorgon. eller ja ett mvh seminarium som jag tror är rätt så viktigt för betyget.
När robin kommer hem ska vi nog ta oss en lång promenad. mysigt.
Sen så får vi se vad som händer ikväll förhoppningsvis ska vi nog bara ta det lugnt. kanske ska jag börja packa.
Nej nu kallar te kokaren så nu får jag sluta.
11 dagar till Grekland.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0