Jag har lite mycket i huvudet. men snart är allt fixat.

Onsdag och veckorna bara springer förbi. Det är onsdag och äntligen är två STORA arbeten inlämnade. Nu kanske jag skulle kunna leva också.
Jag har haft mycket i mitt huvud den senaste tiden, vilket har gett mig lite tid att fundera och komma fram till egna beslut.
Jag har bland annat kommit fram till att jag och robin ska dela en lägenhet tillsammans i sommar. Vilket jag längtar väldigt mycket efter. Jag längtar efter att ha något eget, jag längtar efter att ta eget ansvar och jag längtar efter att få bo med Robin. Samtidigt som jag känner på mig att denna sommaren kommer att bli något av de bästa.
Sen så har jag två två jobb just nu. och båda två är säsgons jobb. Det ena jobbet slutar vid september och börhar igen 5 månader senare. Så frågan har varit om jag ska fortsätta jobba efter sommaren eller inte. Men jag tror att jag har kommit fram till att jag ska fortsätta där. Men allt hänger på om jag inte får något annat jobb. Så inget är skrivit i sten.
Jag har även väldigt mycket att se fram emot, jag längtar otroligt mycket efter lärarmiddagen, jag längtar efter att vi ska åka till köpenhamn, jag längtar efter att vi ska ha planeringskväll hos Johanna, jag längtar efter min födelsedag, jag längtar efter Grekland och jag längtar efter studenten.
OCH SJÄLVKLART EFTER SOMMAREN!

Nej två veckor i skolan kvar, eller två och en halv. Sen är vi färdiga med skolan. Då ska alla arbeten och prov vara gjorda. Då börjar roligheterna på riktigt.

Nu ska jag snart skick in mitt arbete. Sen ska jag planera upp resten av veckan.
Imorgon har jag mycket på schemat, jag ska vara i skolan 08.15, sen ska jag möta upp anton, ska kolla på bikini på H&M, ska gå på två lektioner på eftermiddagen, ska möta upp Sandberg och träna, sen ska jag ner till jobb och kvällen avslutas med en promenad. Det blir en lång dag för mig. Men det är skoj!

Nu ska jag se klart Big brother och äta mina nybakade hallon muffins med kardemumma.
Puss mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0