Min helg har varit mysig men intensiv, i f...

img_7545 (MMS)

Min helg har varit mysig men intensiv, i fredags var jag ledig från skolan. Satt och plugga hela morgonen. Vid tre mötte jag upp anton och vi tog en tur på Ica maxi. Handlade bland annat svenska jordgubbar och hallon. Vid kvart över sex hämtade johanna mig och louise. Vi åkte och hämtade jelena och louise svensson och sen vidare till greekway. Där vi mötte upp lite tjejer från skolan. Åt den goda maten på bilden och insåg att så kommer vår vecka i Grekland se ut mat mässigt. Åkte hem vid tio och somnade till Big brother. På lördagen vaknade jag med Robin. Hade en mysig morgon innan det var dags för mig att ta mig till jobb. Min söta pojkvän körde mig. Väl på jobb hade vi lagom mycket att göra. På kvällen kom louise och Mange och hämtade mig. Åkte hem åt med mamma och Robin, ock avslutade kvällen med vit italiensk choklad glass med jordgubbar. I söndags jobbade jag också. Hade rätt mycket folk, tiden gick fort och vi hade roligt. Blev överraskad med en middag på v.e.s.p.a i västra hamnen med Robin, louise och Mange. Underbart mysigt. Idag är det måndag och jag är ledig från skolan. Ska snart ner till västra hamnen och ha tjejgrupp, för att sen jobba i två timmar.  Älskar mitt jobb.  Ha en fin dag i solen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0