En vecka med plugg och längtande

det är onsdag klockan är 15.33, jag kollar på big brother som jag missat under veckan och snart är mitt rättkunskapsarbete inskickat. Det är en sån sten som faller. Trots att jag har kvar en hel massa saker.
Än så länge så har min vecka beståt av rätt så mycket.
I måndags var jag i skolan, jag hade info och layout. Åkte hem med Johanna, Jelena och Louise och vi satte oss för att plugga. Vi satt och pluggade och fikade i 3 timmar. Vid halv sex åkte jag till jobb. Jobbade till lite över halv elva då jag var hemma. Hade riktigt roligt på jobb, men när jag kom hem var jag helt slut. Somnade hos min älskling som bor här hos mig ett tag.
Tisdagen kom och jag hade lite sovmorgon. Skönt. Vaknade vid halv tio och stack till skolan för att ha matte. För en gång skull så känns det lite som att jag fattar lite av matten det känns bra. Sen hade jag en håltimme, åkte in till stan med Jelena och Johanna och gick i stan. Vi möte upp Louise och åkte in till skolan igen.
Efter skolan åkte jag och Louise med emma till mitt jobb. Sen åkte Emma och jag hem till oss, åt lite mat.
Kvällen bestod att pluggande och så somnade jag med min älskling.
Idag är det som sagt onsdag och jag har precis skrivit klart min uppsats. Ikväll kommer Robins pappa hit, innan de kommer ska jag plugga lite psykologi.

Nej om ett par veckor är det Grekland.
Jag tror att man alltid måste ha någonting att se framemot för att må bra. Eller om man har någonting att se framemot så vet man att det kommer att hända något roligt snart och då har man tid för att leva i nuet för då slipper man oroa sig för vad som händer sen! SÅ NU SKA VI LÄNGTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0